Összes oldalmegjelenítés

2011. március 21., hétfő

Azok a fincsi testápolók ♥

Szerintem minden lány rajong a testáplókért.Bemutatok pár testápolót ami eddig nekem nagyon bevált és gyönyörűvé tette a bőrömet.
Hozd rendbe a bőrödet! A következő testápolókkal könnyű ismét simává és hidratálttá tenni a kissé megviselt kültakarót.

Az első kedvencem , ugyan babáknak találták ki, de én előszeretettel használom mivel annyira fincsi illata van,hidratáló hatású  és a hatása pedig nyugtató,ellazít,frissebbnek érzem magam tőle.Egyszerűen imádom,mindenkinek nagy szeretettel tudom ajánlani. 
Leirom nektek az összetevőit is,mert valakin allergiás kiütéseket is okozhat: 
Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin,  PEG-75 Lanolin, Ceteareth-6, Stearyl Alcohol, Carbomer, Citric Acid, Sodium Citrate, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Disodium EDTA, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Parfum.

300ml-es kiszerelésben szoktam venni és az ára sem vészes:996Ft.





A második kedvencem a Balea Soft+Care testápolók.Imádom az összeset,de legfőképpen a rózsaszín kiszerelésűt,aminek annyira csodálatos eper illata van.Nekem nagyon bevált, az illatát  nagyon sokáig éreztem magamon,nekem nagyon tetszett.Azt az egyet nem szerettem benne, hogy este be kentem magam és reggelre ragadtam,de az illata nagyon megfogott ezért nem tördőtem vele.

 

A Harmadik nagy kedvencem az AVON care, ezt az Avonból tudtam csak rendelni, máshol nem láttam meg szerintem nem kapható ilyen.Hát ő is lenyűgözött, nagyon tetszik,először a szájfényét rendeltem meg az AVONból,de mikor megláttam az újságban hogy van Testápolója is,egyből rendeltem.Nagyon vizes testápoló, hidratáló hatása van, E vitamint is tartalmaz és csillog.Nagyon édes illata van méghozzá görög dinnyés. 400ml-es kiszerelésben vettem, 650 Ft-ért, nagyon megérte.

 

A negyedik kedvencem a NEUTROGENA Testápoló.Ő száraz és érzékeny bőrre alkalmazható,hidratáló hatású,nagyon kellemes illata van.Nagyon megtetszett benne hogy pumpás,és nagyon kevés is elég belőle hogy meg tegye a hatását.Rossmannban szoktam venni 250ml kiszerelésű és 1299Ft,de most Március 21-26-ig a Rossmannba 1299Ft helyett 1099Ft.


Hát egy nap se lenne rá elég, hogy jellemezzem a kedvenc testápolóimat de azért még egy utolsót bemutatnék nektek.

Az ötödik kedvencem  a LUSHtól a  WICCY MAGIC MUSCLE. Hát én őt szappan boltba szoktam venni, sokan összetévesztik egy szappannal de nem ő egy különleges testápoló.Izomlazításra alkalmas, a borsmenta és a fahéjon kívűl tartalmaz még kakaóvajat,táplálja a bőrt,és nekem nagyon simává is tette,bársonyossá.Van benne egy nagyon nagy különlegesség hogy a barna gyöngyöcskék ami benne van az a maszirozó hatást fokozzák.65gr 2290Ft.


A LUSH szappanokat különleges formákban is megtatálhatjátok, az én véleményem szerint a világ egyik legszebb testápolója.

Itt különböző formákban megtalálhatjátok őket,részletekkel és árakkal is és még rendelni is tudtok innen. Egy szülinapi ajándéknak tökéletes,ezeknek egy nő se tudna ellentmondani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése