Összes oldalmegjelenítés

2011. március 28., hétfő

A göndör loknik újra őőőrületben.

Újra visszajönnek a göndör loknik a divatba.Én ennek kifejezetten örülök,mivel a vasalt szög egyenes haj már unalmassá kedz válni,persze nem vagyok az ellensége, de egy kis új sose árt senkinek. Egy romantikus sétáláshoz vagy az esti partyhoz is kiváló,akár egy  egyszerű ruhával is fel tudod dobni a szettedet,főleg ha hajdíszeket is biggyesztesz bele.
Ebben a rovatban leíirom nektek lépésről lépésre hogy, hajkiegyenesítővel hogyan tudsz göndör loknikat varázsolni.Nekem eddig sose sikerült,de ez alapján nagyon is nagy remek művet hajtottam végre, ami nagyon tetszett.



Ha laza, rugalmas, puha és természetesen kusza hullámokat szeretnél, akkor szerezz be egy hajkiegyenesítő vasat! Véletlenszerűen válassz ki nagyobb tincseket, és kezdd el úgy használni a vasat, mintha ki akarnád vele egyenesíteni a hajadat. A vasat azonban ne húzd lefelé, hanem forgasd meg, hogy a haj alsó része köré tekeredjen. Ez a legegyszerűbb módja annak, hogy te is elérd a trendi, laza, kissé kusza hullámokat. Végül könnyű waxot kenj a hajadra, ami nem túl nehéz, de szépen elválasztja a tincseket.

Én ezeket a kellékeket használtam hozzá:
Syoss Hajhabot.Vizesen raktam rá,majd megszárítottam és így tartósabban megmaradtak a loknik.Ez a termék egy természetes fényt ad, és ami megtetszett benne, hogy nem ragad össze tőle a hajam.




Ezután a hajkiegyenesítővel a loknikat megszerkeztettem és utána behajlakkoztam a loknikat.Gyorsan szárad,és gyorsan ki is tudom fésülni amikor egyenes hajat csinálok magamnak.
Syoss Hajsprayt használtam:



Waxot nem raktam rá,mert úgy gondoltam, hogy az már sok lenne a hajamra. De ezt a terméket tudom mindenkinek ajánlani: 
A hajatokba rakhattok különböző díszeket:





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése