Összes oldalmegjelenítés

2011. április 18., hétfő

SzappanSzerelem.

Nemrég vettem egy csodálatos szappant, nagyon nagyon megtetszett, mivel olyan selymessé varázsolta a bőrömet. Ezentúl csakis szappanokat fogok venni, persze a kedvenc tusfürdöimet nem hagyom el, de a szappannak sokkal intenzívebb hatása van és az illatuk is nagyon nagyon sokáig megmarad. Az egyik ilyen szappan amit vettem : Yamuna. Méghozzá citromfű illatba, valami eszméletlen jó illata van, el is csodálkoztam rajta.




A Rossmann-ban vettem, méghozzá levolt akciózva 300Ft-ról 150Ft-ra, nagyon nagyon megérte.


A másik szappan amit vettem ő is Yamuna termék családba tartozik,na hát ő még jobban megfogott azzal az édes illatával, viszont annyira nem tette selymessé a bőrömet mint a citromfű Yamuna szappan, szóval őt csak az édes illatáért nagyon fogom szeretni.
Ő viszont nem volt leárazva, 300Ft volt, de ezt mindenkinek csak ajánlani tudom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése