Összes oldalmegjelenítés

2011. április 25., hétfő

Egy alapozós rovattal kedveskedek nektek. Rengeteg sok teszterem van, de ebből 5db-ot szeretnék nektek bemutatni, amiket már kipróbáltam. Ezeket az alapozókat nem vettem meg többször csak egyszer, mivel vagy túl sötét volt,vagy nagyon világos, de viszont jó minőségűek,és bemutatom nektek a BestOf apalozómat, már nagyon sokszor vettem ilyet és még sosem csalódtam benne.
Nos akkor: 

Ezek az alapozók lennének azok:( a kép minősége nem valami xtra, mivel elromlott a fényképezőgépem,így csak telefonrol tudok nektek képet csinálni, majd legközelebb szebb minőségűt alkotok nektek)

Ezek mind mind Testerek, nagyon kis sok Tester alanyom van. Azért szeretem a Testereket, mivel először is ki tudom őket próbálni, utána meg ha meg tetszik akkor nyilván meg is veszem.
Van 1 Astor, 1 Miss Sporty, 3 Rimmel London.

Nos az Astor, alapozó nekem nem felelt meg, mivel 402 Testerem van, és az én arcbőrömnek túlságosan is sötét volt, de ettől eltérve nagyon érdekes illata van, nem az az alapozó illat hanem kicsit ilyen mandulához hasonlítható illatot fedeztem fel benne.Nagyon egyenletesen lehet eldolgozni. Szóval ha megtetszett akkor a boltokban megtaláhatod : Anti Stress & Lift make up Astor néven, és a 402-es árnyalat.


Boltokban ebben a kiszerelésben találhatjátok meg.

A második Tester alapozóm az a Miss Sporty-tól van, 01-es árnyalat, ez eléggé világos árnyalat, ami megfelelt de.. nem nagyon fogott meg, egyrészt azért mert nem tudtam annyira szépen eldolgozni az arcomon, másrészt pedig nagyon vizes hatású és ezért sem fogott meg. Az illata sem fogott meg annyira, hát alapozó illata van, szóval nem mondható rá az, hogy finom illata van.



Nos és akkor jöjjön az utolsó három alapozó, őket Rimmel London Recover néven találhatjátok meg. Ő nagyon megfogott,szerintem ő áll a második helyezeten nálam,olyan illata van vagyis csak hasonló mint a Baba tusfürdőnek, gyönyörű szépen ellehet dolgozni, nem vizes hatású, mattít, szóval ajánlani tudom őket. Hát három fajtája van meg, méghozzá: Rimmel London Recover, árnyalatok: T300 Sand, T301 Warm Honey, T201 Classic Beige.





Nos és akkor jöjjön a KEDVENC. Tökéletesen mattá teszi az arcomat. Szoktak olyat reklámozni, hogy eltűnteti a pattanásokat és megelőzi az újak kialakulását. Hát ez így igaz, tehát nekem ez a reklám ennél az alapozónál teljesen bevált. Vaniliás illata van , egész nap érzem az arcomon, úgyhogy BestOf. A boltokban megtalálhatjátok: Manhattan Clearface Natural mat make-up néven, méghozzá ez az új kiadás szóval ezeken kívűl még rá van az is írva hogy: Natural Coverage & fights pimples. Én ebből a vaniliásat szoktam megvenni Cover 70.
A boltokban ebben a kiszerelésben találhatjátok meg.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése