Összes oldalmegjelenítés

2011. május 1., vasárnap

Újabb Zsákmány! Olyan szép körömlakkra bukkantam rá, a kiszerelés és ennek az árára is. Nos, vettem két darab Lovely márkájú körömlakkot, igaz, hogy egyik bejegyzésben írtam erről a márkáról, hogy a körömlakkját nem ajánlom senkinek, ugye akkor a Lovely Color Mania néven vettem meg, DE új termékük jelent körömlakkban méghozzá: Lovely Crystal Strenght. Nagyon megszerettem mivel nem kopik le, gyorsan szárad meg, nem 4-5 kell átfestenem mire meg kapom azt a színt ami a kis üvegcsében van hanem elég kétszer áthúznom a körmömön. Rossmann-ban vettem, méghozzá, 350Ft-ról le volt árazva 165Ft-ra, nevetséges ára van, szóval egyértelmű, hogy levettem az állványról kipróbálás képpen is. Másik zsákmány az egy fekete körömlakk tus, ugye ezzel a mintákat nagyon szépen megtudom rajzolni, ezt fekete színben vettem, márkája: Kallos, elég egyszer azt a kontúrt vagy mintát megrajzolnom, hogy a színe hatásos legyen és az ára se vészes 250Ft-ért vettem egy műkörmös boltban. Vettem egy fa pálcikát, ugye ezzel könnyebben feltudom vinni a díszeket, 65Ft-ért, és egy köröm reszelőt, nem a hagyományos mint a képen is láthatjátok, hanem téglalap alakú, gyönyörűen lehet vele reszelni! És végezetül díszeket vettem, ugye olyat szerettem volna, amiben több dísz is van, meg is találtam, a műkörmös boltban 860Ft-ért lehet megvenni és egy HáztartásiBoltban pedig mindösszesen 325Ft-ért és ugyanazok a díszek vannak benne, sőt még a kiszerelése is ugyanaz.
Plussz egy ráadás képpen egy gyönyörűű szép arcpirosítót vettem, igazi nyári szín, igazi Pink, gyönyörűen rajta marad az arcomon, elég egyszer felvinnem, nem kell többször hogy azt a pír színt megkapjam és nevetséges ára van : 250Ft, Márka: Miss Rose. Ha ilyet szeretnétek akkor ezen a néven találhatjátok meg:: Miss Rose Professional make-up Excellence Blusher.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése