Összes oldalmegjelenítés

2011. április 21., csütörtök

A tavaszi bevásárlások elkezdődtek ugyebár és én is újítottam egy-két dologban. Szeretem a változatosságot, ezért egészen más eltérő dolgokat vettem, ezeket szeretném be mutatni nektek. Illetve az egyik rovatomban írtam nektek a Húsvétos dolgokról, nos én egy kis szimbólumot vettem a barátomnak, nagyon édes aranyos kis szimbólumot.

Nos, vettem egy acpirosítót, ugyanis az előzővel nem voltam megelégedve, mert tulságosan sötét volt, és most egy rózsaszín színhatást vásároltam, Rossmannban vettem 560 Ft-ról le volt árazva 434Ft-ra. Igazából nagyon megtetszett ez a kis pamacs, és tökéletesen felviszi a pírt az arcra, de egy ecsettel nem hasonlítható azért össze, a termék neve: Lovely,a körömlakkját szoktam még megvenni ennek a terméknek, de nem nagyon fogott meg, mivel többször 4-5 is átkell festenem, hogy megkapjam azt a színt ami az üvegben van, viszont ez az arcpirosítórol nem mondható el. Számomra Tökéletes.




A következő amit vásároltam az egy Parfüm, egy termék utánzat, természetesen az eredeti nagyon nagyon drága, de mivel megtaláltam a Coco Chanel utánzatát ezért azonnal meg is vettem, az illat ugyanaz, Choco Mademolise néven megtalálhatjátok ti is a kisebb boltokban. 1400 Ft-ért vettem, szóval rendkívűl megérte.Nagyon finom illata van, a kiszerelés is hasonlít annyi az eltérés az egészben, hogy az eredeti parfümnek a kupakja átlátszó, és az utánzatnak pedig arany színű kupakja van.






A következő amit zsákmányoltam az egy tavaszias virágos ing. Nagyon megtetszett a kék-barna szín kombináció, persze több színben is volt, de ez volt nekem a legeslegszebb. 3990 Ft-ért vettem a Levisben.


És akkor jöjjön a legaranyosabb dolog amit vettem a barátomnak Húsvétra. Ezt az egér plüss állatot 450Ft-ért vettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése