Összes oldalmegjelenítés

2011. április 18., hétfő

Végre itt van a tavasz, nemsokára a Húsvét is, úgyhogy a szobánkat, lakásunkat szépen ki kell dekorálni. Én bemutatom nektek hogy, mivel dekoráltam ki a szobámat, szeretem az élénk színeket, főleg a narancssárgát, pirosat,bordó színeket a szobámban látni. Nem szoktam túl zsúfolni Húsvéti díszekkel a szobámat , csak épp, hogy meg legyen a hatása. Pár képet mutatok is nektek, hogy én mivel dekoráltam ki, és hogy mivel lehet még feldobni a szobátokat. Illetve sok mindenki nem tudja eldönteni , hogy mit vegyen Húsvétra ajándékként. Pár ötletet és tanácsot is fogok nektek ajánlani ezzel kapcsolatosan.

Először is jöjjenek a dekorációim:



Ők lennének azok. Az utolsó kép a kis virágok azokat fel lehet lógatni, nagyon aranyos és a nyulacskákat is fel lehet lógatni bárhova.

És akkor jöjjenek az ajándék tippek. Hát először is szerintem a Húsvét nem hasonlítható össze egy Karácsonnyal. Szóval én Húsvétra kevesebb dolgot szoktam ajándékozni, egy kis szimbólumot.
1. Férfiaknak/Tinédzsereknek.

Férfiak és a tinédzserek általában nagyon örülnek esetleg szépség ápolással való szettnek: ebbe bele tartozik egy tusfürdő,egy testápoló,egy hajzselé,egy borotvahab, vagy egy márkásabb szebb kicsomagolású borotva. Ezeket egy nagy csomagban is megtalálhatjátok különböző drogériákban, de akár külön-külön is megvehetitek ezeket a cuccokat.
A süteményt ajánlanám még egy ötletnek, amit szépen ki lehet dekorálni.








2.Nőknek:

Hát itt rengeteg ötlet elképzelhető. Egy parfüm, egy ajakbalzsam, egy sminkes csomag, könyv,fürdő csomag. Tényleg itt rengeteg minden kipattanhat a tarsolyunkból, a férfiaknál is, de itt a határ végtelen. 



Sminkek és körömlakkok.Ennek biztos sok mindenki örül.
   
Testápoláshoz.    



    
Kéz és lábápoláshoz

Fürdő csomag


http://www.meska.hu/Shop/index/959/2191
Itt többet is találhattok, sőt még rendelhettek is
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése