Összes oldalmegjelenítés

2011. május 19., csütörtök

Nagyon nagyon régen írtam nektek,de ezt most bepótolom nem kevés rovattal.
Szóval...rengeteg mindent zsákmányoltam az elmúlt hetekben,akciósan és mindenhogyan :).
Bele is kezdenék. Rossmann-ban 99Ft-ért lehetett venni rengeteg köröm díszt,körömmatricákat, és körömlakkokat és persze körömlakk tust is. 
Nos: Ez mindd mindd Essence termék és az összes 99Ft volt.
A fehér virág alakú,a kék háromszög alakú és a lila pedig szívecske alakú.

Itt 3 körömlakk tus látható : ezüst,sárga és lila színben 99Ft-ért. És láthattok egy mentaszínű körömlakkot is ami nagyon nagy divat ezen a nyáron. Mindenképpen szerezzetek be eggyet,gyönyörű szép színe van, őt 315Ft-ért vettem.

A következő amiket zsákmányoltam: Ruhák. Turkáló körutat terveztem és ahhoz képest,hogy mennyire nem szerettem turiba járni, eléggé megkedveltem mivel elég sok jó minőségű ruhát találtam: 
Nos: 
Ezt a kis mellényt 300Ft-ért vettem,szerintem igazán megéri, sötét kék ezüst gombokkal és a mellény belseje csíkos is ami nagyon megtetszett benne.
Ö H&M-es márka, és 400Ft-ért sikerült beszereznem,igaz,hogy két számmal nagyobb de egy egyszínű övvel tökéletessé tudom varázsolni és főleg egy rózsaszín vagy egy vaj színű cicanadrággal.
Ő a Kedvencem, 300 Ft-ért vettem ezt a kék-fehér csíkos farmer kabátot,egy nyári rossz időre tökéletes lesz.
Ő viszont nem Turkálós, őt a NewYorker-ben vettem a napokban és nagyon megtetszett mivel maga a ruha egy ing, sötét zöldes színe van és én ezt egy leopárd mintás cicanacival hordom, teljesen kiegészítik egymást színekben. Le volt akciózva 5600 Ft helyett 2999 Ft-ért sikerült be szereznem.

2 megjegyzés:

  1. nagyon jók a zsákmányok!!:):)

    VálaszTörlés
  2. áhh de jó cuccok, főleg a H&M-es felső, gyönyörű *.*

    http://makeupclothesandme.blogspot.com/

    VálaszTörlés