Összes oldalmegjelenítés

2011. június 3., péntek

Mivel fodrász szeretnék lenni, ezért elég sok Fodrász cikket vettem, ami nagyon hasznos, ezért a következő bejegyzések a Fodrász-kellékekről fognak szólni!
Először is amit vettem az a legújabb fajta haj-göndörítő vas, Remington-tól a PearlWand. Ami nagyon megfogott benne hogy, nem a hagyományos fajta, mivel a csőn nincs rajta egy vas darab amibe be kell rakni a hajadat hogy göndör legyen. Az új terméken kúpos cső van, kerámia bevonat valódi gyönggyel. 130 C-210C hőfokig lehet állítani a + - gombokkal. LCD kijelzős. Kaptam hozzá egy Hőálló táskát is ami arany színű nagyon szép illetve egy hőálló kesztyűt is , miközben a hajamat tekerem a vasra ez a kesztyű megakadályozza, hogy meg égjen a kezem. Ára.: 10.000 Ft.
Nos akkor a képek:




És még a rövid hajamből is, csodálatos göndörséget tudtam varázsolni!

3 megjegyzés:

  1. Én is szemezek már egy ideje ezzel a göndörítővel. Tök jó, nem is tudtam, hogy hőálló kesztyű is jár hozzá! Anélkül én tuti megégetném a kezem minden egyes használatkor. Nagyon klassz lett a hajad, szeretem a loknikat :)

    VálaszTörlés
  2. :) Hát igen! Csak egy kicsit melegszik fel a hőálló kesztyű de egyáltalán nem égeti a kezemet, és a hőálló tasak is nagyon jő, mivel melegen 180C fokon beleraktam és nem égette ki :)

    VálaszTörlés
  3. Kész a Facebook-os oldal!!! :) Gyere lájkolni ;) Meg ha tudod akkor reklámoznád valamilyen úton módon?? :$

    http://www.facebook.com/pages/Marcsi-kincsesl%C3%A1dik%C3%A1ja-Cserebere-Shop/188072911242538?sk=wall

    VálaszTörlés