Összes oldalmegjelenítés

2011. június 4., szombat

Mivel, írtam az előző rovatomban is, hogy mostanába elég sok Fodrász-kellékes dolgokról fogok írni, ezért ezt be is tartom, és most a fésűket mutatnám be nektek! Még nincs meg az összes fésű-készlet de egy párat azért beszereztem! Nos,láthattok itt nagy illetve közepes méretű körkeféket, amik nagyon hasznos, mivel mostanában azt vettem észre a hajamon, hogyha megmosom és simán átfésülöm és ugy szárítom meg olyan szálkás és roncsolt érzésű lesz a hajam és bármit tehetek rá semmi nem használ, de most, hogy beszereztem ezt a 2 körkefét és ezzel ki próbáltam a szárítást,sokkal puhábbnak, könnyebnek érzem a hajamat tapintásra, és nem is szükséges ki vasalnom, mivel, olyan, mintha alapból ki lenne vasalva, és ezzel nem roncsolom a hajamat!
Láthattok még egy fésű-szettet is itt, ez lila színű és rengeteg fésűt tartalmaz, ami nagyon jó, mivel nem kell külön külön megvennem ezeket az alap fésűket, hanem egybe egy szép tokba bele van helyezve és a márkája is egy : Jaguar.Természetesen nem csak lila színben volt, hanem feketébe, pinkbe, illetve fehérbe is kaphatóak.
A körkeféknek az árát illetve a fésű szettnek az árát már nem tudom,mivel leszakítotam róluk, de ha valakit nagyon érdekelne utána járok és kommentbe leírom nektek!



A fésű-szettnek a márkája: Jaguar.
A közepes-méretű körkefének a márkája: Toni&Guy
A nagy-méretű körkefének a márkája: Centrix by Jaguar






1 megjegyzés:

  1. Köszi szépen, hogy benéztél, és követője lettél az oldalamnak!
    Neked is van egy új követőd!
    xoxo
    http://www.itsbellatime.blogspot.com/

    VálaszTörlés